woensdag 8 april 2009

Ontginningswerk vordert...


Dat perceeltje van 2 bij 8...het heeft een tijd stil gelegen omdat ik het niet echt meer zag zitten...Toch heb ik met mezelf een duidelijke afspraak moeten maken: voor elke 'rij ' die ik in het gemakkelijke stuk 'spit' doe ik er 3 (jawel!) op het moeilijke stuk...en dat werkte...zo goed dat ik er zelfs 8 na elkaar deed...


Het was wel een heel werk ....elke spade nauwkeurig ontdoen van wortels en soms zelfs eerst met de riek alles goed losmaken ...maar 'die krengen' (zo heb ik ze ondertussen genoemd zullen er stuk voor stuk uitgaan). Ik ben ondertussen al 'over' de helft. Eigenlijk had ik er een foto van 'voor' erbij moeten zetten...

1 opmerking:

  1. Dat ziet er goed uit Tine!! (knap gewerkt, kan ik van mezelf niet zeggen!?)
    Dan kan nu het 'leuke'werk beginnen, hè!
    Hoe is het met de kuikentjes?

    BeantwoordenVerwijderen