dinsdag 26 mei 2009

En hopelijk ook een goeie fruitoogst...



Vorig jaar hadden we nog maar 2 kersen aan onze kerseboom en dit jaar zullen het er wel 100 zijn schat ik... al moet er nog een goei net over komen...
Wie heeft er nog tips om vogels weg te houden?

Ook de appelboom die vorig jaar maar 1 appel droeg is dit jaar rijkelijk voorzien...
De bessestruiken doen het niet goed dit jaar, maar er zitten enkele oude exemplaren tussen die ik misschien wel moet vervangen...

En de frambozen , die doen het elk jaar goed, al moet ik me er volgend jaar toch ook zomerframbozen aanschaffen...

3 opmerkingen:

  1. Het wordt een super fruit-jaar denk ik, onze perebomen en appelbomen hangen overvol. Het is wel gewenst om uit te dunnen (volgens schoonbroer) zodat de overblijvende appels en peren voldoende ruimte krijgen.
    Een kersenboom lijkt mij ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vaak is er ook een natuurlijke uitval, geloof ik, maar ik hou het in de gaten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel fruit bij jullie,
    onze boom draagt maar een paar appels, deze herfst dus geen applecrumble van eigen oogst:(

    BeantwoordenVerwijderen